Najczęśćiej zadawane pytania

Zakwaterowanie i wyżywienie

Czy obiekty noclegowe akceptują zwierzęta?

Pod każdym obiektem znajduje się informacja czy akceptuje on zwierzęta. Opłaty dodatkowe za zwierzęta znajdują się w cenniku wyjazdu.

Czy obiekty posiadają parking?

Tak, pod każdym obiektem znajduje się bezpłatny parking.

Czy można przedłużyć pobyt?

Tak, po wcześniejszej konsultacji z biurem można pobyt przedłużyć. Informacje o kosztach dób dodatkowych udzielają pracownicy infolinii.

Do której godziny trwa doba hotelowa?

Ośrodki wypoczynkowe z reguły należy opuścić do godziny 12.00. Wyjątkiem są święta Wielkanocne gdzie w ofercie znajduje się późniejsze wykwaterowanie.

Kiedy poznam listę zakwaterowania?

Lista zakwaterowania udostępniania jest uczestnikom wyjazdu najpóźniej do 3 dni przed rozpoczęciem imprezy.

Czy wyżywienie jest wliczone w cenę?

W cenie każdego wyjazdu zawiera się śniadanie oraz obiadokolacja lub obiad.

Umowa i płatności

W jaki sposób dokonać rezerwacji?

Rezerwacji można dokonać poprzez infolinię +48 577 039 738 lub poprzez stronę internetową.

Jak zapłacić za wyjazd?

Po złożeniu rezerwacji i otrzymaniu umowy, na samym jej dole znajdują się dane do przelewu. Dostępne są również płatności online.
Ważne! Prosimy zwrócić uwagę na poprawność tytułu przelewu. W tytule powinny znajdować się dane takie jak:
  • imię i nazwisko głównej osoby na umowie
  • numer rezerwacji
  • numer telefonu

Czy można przedłużyć pobyt?

Tak, po wcześniejszej konsultacji z biurem można pobyt przedłużyć. Informacje o kosztach dób dodatkowych udzielają pracownicy infolinii.

Czy muszę odesłać podpisaną umowę?

Nie wymagamy podpisania i odesłania umowy. Wpłacenie zaliczki na konto jest równoznaczne z podpisaniem umowy i akceptacją OWU.

W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub anulować rezerwację?

Przy składaniu rezerwacji warto dokupić ubezpieczenie od kosztów rezygnacji. Ubezpieczalnia zapewnia zwrot udokumentowanych kosztów jeżeli koszty te powstały wyłącznie w następstwie zdarzeń opisanych w OWU Kosztów rezygnacji z uczestnictwa w imprezie lub wcześniejszego powrotu do RP. Koszt ubezpieczenia wynosi 5% kwoty końcowej za osobę.

Ważne! Przy zakupie ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z imprezy jest ono ważne gdy wykupi je każdy uczestnik znajdujący się na umowie.

W przypadku braku ubezpieczenia od kosztów rezygnacji, Organizator ma prawo żądać zapłaty kwot stanowiących równowartość poniesionych kosztów. Koszty rezygnacji z imprezy znajdziesz https://swietawdunajcu.pl/owu/.

Czy wystawiamy faktury?

Faktury VAT wystawiamy po zakończonym wyjeździe. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę, prosimy podać przy składaniu rezerwacji pełne dane płatnika.

Czy muszę uzupełniać dane pozostałych uczestników?

Tak, dane uczestników należy uzupełnić najpóźniej do 30 dni przed wyjazdem.

Co z płatnością?

Płatność podczas każdego wyjazdu dzielimy na 3 transze:
  1. Zaliczka do 2 dni roboczych od otrzymania umowy na maila.
  2. Pozostała kwota końcowa wedle umowy do 41 dni przed wyjazdem (kwota końcowa - zaliczka = druga transza)
  3. Opłata programowa wedle umowy płatna na miejscu w dniu zakwaterowania.
    Ważne! Każdy uczestnik musi zapłacić w dniu zakwaterowania, w przypadku braku płatności uczestnik nie otrzyma opasek upoważniających do skorzystania z atrakcji.

Atrakcje wyjazdów

Czy muszę brać udział we wszystkich atrakcjach?

Udział w atrakcjach nie jest obowiązkowy, natomiast jest wliczony w cenę. Nie skorzystanie z danej atrakcji nie wiążę się ze zwrotem kosztów przez Organizatora.

Co mogę zrobić jeśli plan wyjazdu jest inny niż na stronie?

Plan wyjazdu zamieszczony na stronie jest przykładowym planem. Daty i godziny atrakcji mogą się różnić.

Uczestnik szczegółowy plan wyjazdu otrzyma najpóźniej do 3 dni przed rozpoczęciem imprezy.

Co zapewniamy podczas atrakcji:

  1. Kulig - podczas kuligu w cenie wliczona jest kiełbaska. Grzane wino oraz napoje ciepłe lub zimne są we własnym zakresie.
  2. Impreza góralska przy muzyce na żywo - w cenie zapewniamy obiadokolacje w karczmie lub w ośrodku wedle planu wyjazdu, animacje dla dzieci z grupą doświadczonych animatorów, występ zespołu góralskiego Ważne! W cenie nie zawiera się transport do karczmy!
  3. Wizyta rodziny góralskiej - w cenie około 35/45 minut występu przygotowanego przez rodzinę góralską
  4. Wyjście na baseny termalne - w cenie *zapewniamy 2 godziny korzystania z Term Gorący Potok w Szaflarach. Ważne! W cenie nie zawiera się transport na termach!
    *Baseny termalne w niektórych ofertach mogą być dodatkowo płatne.
Otwórz czat
1
Czatuj z nami!
Scan the code
Dzień Dobry! 👋
W czym możemy pomóc?